دستبند هفت چاکرا و عقیق سیاه به همراه میانکار نقره (D.14)

بازگشت
  • ارسال توسط آسمون | فروشگاه سنگ و جواهرات
    این کالا پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش، تامین و آماده ارسال می‌گردد و توسط پست در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

420,000 تومان

توضیحات

بررسی دستبند هفت چاکرا و عقیق سیاه به همراه میانکار نقره

این دستبند از 14 مهره عقیق سیاه از معادن کشور هند که بالاترین کیفیت را دارد ساخته شده و در کنار مهره عقیق از میانکار نقره 925 (بالاترین عیار نقره) در دو طرف دستبند استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان این دستبند می شود،اما مهمتر از همه مهره های هفت چاکرای این دستبند هست که حس آرامش و زیبایی را به شما هدیه می دهد. این مهره های هفت چاکرا از بهترین و باکیفیت ترین مهره های موجود در بازار هستند که انتخاب مناسبی برای سنگ درمانی و چاکرا درمانی به حساب می آید.

این مهره ها شامل عقیق سرخ، اونتورین نارنجی، کهربا، اونتورین سبز، لاجورد، آمیتیست و کوارتز شفاف است که این هفت مهره در کنار هم کمک به تعادل و تنظیم هفت مرکز انرژی بدن {چاکرا} می کند.

از جنس نخ این دستبند غافل نشیم که نخ استفاده شده در این دستبند از بهترین کیفیت نخ موجود در بازار است که مقامت بسیار زیادی در برابر پارگی و نخ کش شدن دارد.

از ست کردن این دستبند سنگی بخوایم صحبت کنیم اول از همه باید بگیم که رنگ پایه استفاده شده در این دستبند ، رنگ مشکی است که رنگ (مادر) است و با هر ست لباس و هر رنگی ست می شود پس اگر به دنبال یک استایل فوق العاده خاص در کنار حس آرامشی که از سنگها دریافت می کنید میگردید این دستبند نقره به شدت به شما توصیه می شود.

آسمون

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستبند هفت چاکرا و عقیق سیاه به همراه میانکار نقره (D.14)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: D.14